Copilaria vazuta prin creatiile NININA

Ne-am gandit ca nu ar fi fost o zi mai potrivita decat cea de azi in care sa ne readucem aminte de copilarie, dar si de faptul ca acum un an brandul NININA a fost prezent in Bucuresti Mall Vitan, in cadrul proiectului AList Designers Boutique.

Astfel, am pregatit pentru voi un interviu sincer, natural, cu iz de copilarie si tesaturi autentice, cu intrebări inedite si raspunsuri sincere, scrise din suflet chiar de creatoarea brandului NININA, Irina Neacsu.

1. NININA – cum a inceput acest brand si care e misiunea lui?

Povestea Ninina a inceput acum 5 ani, cand am devenit proaspata mamica. Si, cum orice proaspata mamica isi doreste sa isi imbrace copilul cat mai frumos si, mai ales, cu hainute ale caror tesaturi sunt potrivite pentru primii ani din viata celui mic, am observat ca pe piata din Romania nu exista acest mix ideal. M-am intrebat de ce. Apoi mi-am spus ca as putea chiar eu sa fac acest lucru, sa creez articole vestimentare care indeplinesc cele 2 aspecte obligatorii in realizarea hainutelor pentru cei mici.

Azi, misiunea brandului NININA este in continuare aceea ca pe piata din Romania trebuie sa existe si hainute 100% romanesti, menite sa impleteasca frumosul cu notiunea de calitate.

2. Pasiunea pentru design a aparut in timpul copilariei?

Pasiunea pentru design nu as putea spune ca am identificat-o inca din copilarie, desi 4 ani de zile am fost eleva la liceul de arta si arte plastice. Insa, am avut un bunic croitor pe care, in anii copilariei petrecuti la tara, l-am vazut zi de zi croind si inconjurat de clienti. Cred ca acele momente au contribuit intr-o oarecare masura la ceea ce fac azi. Am avut intotdeauna un spirit ludic, un pic artistic, indiferent de meseria aleasa inainte de a lansa brandul NININA, eu fiind de profesie avocat. Nu as putea spune ca am crezut vreodata ca as putea sa ma numesc designer, insa pot spune ca a existat un mix de oportunitate de business si o dorinta de a face ceva frumos, in stilul meu, pentru piata locala

3. Daca te-ai intalni cu tine, cea din copilarie, ce sfat ti-ai da?

Sa ma invat cu mai putine dulciuri. Cred ca e un sfat sanatos care poate fi dat oricui, indiferent de varsta.

4. Cum este sa retraiesti copilaria prin creatiile NININA?

Copiii din ziua de azi sunt diferiti din foarte multe puncte de vedere si cred ca aceasta diferenta este data de modalitatea in care noi, cei din generatiile anterioare, am fost crescuti. Ceea ce observ ca nu s-a schimbat absolut deloc este faptul ca fetitelor le place in continuare sa fie imbracate in hainute lejere, rochite lungi, vaporoase, isi doresc sa fie printese, iar panza topita nu s-a demodat nici azi. In fiecare sezon imi place sa recreez, intr-o maniera sau alta, articole vestimentare pe care eu le-am purtat in copilarie. Chiar cateva dintre rochiile si fustele pe care in fiecare sezon le recreem in colectiile NININA, inspirate din hainutele pe care eu le purtam vara in perioada copilariei.

5. Povesteste-ne putin despre colectia de vara NININA lansata recent.

Colectia de vara NININA, de anul acesta, este in aceeasi linie cu toate colectiile anterioare si, mai ales, pastreaza ADN-ul brandului. NININA creeaza hainute lejere, atemporale pe care copii le pot purta chiar si mai multe sezoane. Cum spuneam si in randurile anterioare, tinem foarte mult la a avea un produs 100% romanesc, de la design la tesaturi. Lucram cu o fabrica din Romania pentru procurarea materialelor precum inul, muselina, bumbacul, toate sunt realizate, vopsite si produse in aceasta fabrica pentru colectiile noastre.

Simt ca pentru multi oameni achizitionarea hainutelor romaniesti si consumul de produse romanesti a devenit din ce in ce mai important, iar acest lucru ma bucura, mai ales ca numeroase cliente revin in fiecare sezon si cumpara articolele vestimentare din colectiile NININA.

Revenind la colectia din vara aceasta, produsele dunt din tesaturi romanesti, fluide, se regasesc intr-o paleta armonioasa, intotdeauna in culor pale, simple, care pot fi usor de accesorizat. Combinatiile sunt nenumarate.

Ne dorim sa oferim articole vestimentare care poti fi purtate in diferite forme si in mai multe sezoane. Nu lucram colectiile pe anumite teme, lucram pe ADN-ul brandului. In fiecare colectie ne orientam spre anumite nuante, revenim cu produsele care functioneaza cel mai bine, care sunt placute cel mai mult.

6. Cum a fost experienta NININA in cadrul AList Designers Boutique din Bucuresti Mall Vitan?

Experienta a fost un vis care s-a indeplinit pentru mine, pentru ca urmaream proiectul de ceva vreme si, in momentul in care a venit propunerea, am fost extrem de fericita.

Proiectul in sine mi se pare minunat, autentic si, asa cum spuneam si mai devreme, imi place tot ceea ce este romanesc si, implicit, oamenii care promoveaza acest lucru. Un alt aspect care m-a bucurat in aceasta experienta a fost chiar experienta de a avea un magazin fizic, deoarece NININA este prezent doar in online.

Ne-a ajutat extrem de mult pentru ca am vazut cum ne percepe publicul in timp real si in acest mod am putut sa luam legatura cu clientii nostri. Cu unii dintre acestia ne stiam de la telefon si cu ocazia aceasta ne-am si cunoscut, au ajuns in locatie, au vazut altfel produsele.

Ii multumim Irinei pentru acest interviu si pentru prezenta brandului NININA in cadrul proiectului AList Designers Boutique care s-a desfasurat in Bucuresti Mall Vitan anul trecut. Ne-am bucurat sa ne reamintim de acest proiect si sa va readucem in aceasta poveste prin care Bucuresti Mall Vitan sustine designerii romani.

Speram ca cele de mai sus v-au inspirat, motivat si bucurat in aceasta prima zi din vara.

ARTICOLE SIMILARE

Follow @instagram